BIOS: EmuTOS se může zotavit z výjimek v uživatelských programech.
BIOS: Automatická detekce více IDE adaptérů.
BIOS: Opravena detekce disku C: ve STeemu.
BIOS: Opravena inicializace zásobníku na Amiga strojích.
EmuDesk: Vylepšeno zarovnávání textových objektů u přeložených řetězců.
VDI: Přidána funkce line-A flood fill; nyní jsou podporovány všechny line-A funkce.
Za podporou pro Steem a Amigu a testováním stojí Vincent Rivière, který opravil hlavní chyby.
Eero Tamminen dodělal chybějící A-line funkci.
Roger Burrows je zodpovědný za většinu zbývajích změn včetně impementace obslužné rutiny kritických chyb a zotavení z výjimek uživatelského programu a zdokonaleným mechanismem zarovnání textu u neanglických překladů.
Balíky se všemi variantami EmuTOSu jsou pripravany ke stažení na serveru SourceForge.
Henk Robbers vydal novou verzi jeho IDE prostředí a C kompileru pro TOS kompatibilní počítače. Více informací najdete na stránce projektu odkud si můžete stáhnout balíčky s verzemi pro klasický 68k i V4E procesor.
Maanke vydal finální verzi instalačního kitu EasyMiNT. Vzhledem k tomu, že aktivita na vývoji RPM balíčků pro OS FreeMiNT je minimální, malému ohlasu na minulou beta verzi a autorovu odklonu jiným směrem, je tato verze poslední. Bohužel není možno uvolnit instalátor jako open source, protože je z části založen na rutinách, které podléhaji copyrightu.
Na stránce HxC floppy emulátoru se objevil HxC firmware pro levný emulátor floppy mechaniky Gotek, založený na čipu STM32. Firmware momentálně podporuje soubory typu HFE, ADF, ST a IMG. Za firmware je nutno zaplatit licenci 10 Euro za každý updatovaný emulátor. Více informací dostanete na mailu autora.
Po více jak roce byla aktualizovaná sbírka ST skladeb SNDH. Zahrnuje 355 nových čí updatovaných souborů. Mimo jiné Sierra games (Leisure Suit Larry atd.) Více se lze dočíst na Grazeyho SNDH blogu.
Anima převedl na počítače Atari Falcon030 střílečku Cho Ren Sha. Ta byla původně vydána na japonském systému Sharp X68000. Pro vykreslování velkého množství spritů v hi-color režimu hra na Atari Falcon využívá jeho DSP. Hra běží na standardním Falconu se 14MB RAM na RGB i VGA monitorech a ovladá se JagPadem.